måndag 8 november 2010

Vardagsrum

Vårt vardagsrum

Godförmiddag alla bloggisar!

Idag är det riktigt kallt ute, och vackert! Om jag hade orkat palta på mig hade jag nog gått ut och tagit ett kort men det får bli en annan gång, istället kommer en bild på vårt vardagsrum. Lilla Agnes är med på ett litet hörn också. Jag kanske skulle plockat bort nallefåtöljen man skymtar i högra hörnet ser jag nu, för att kortet skulle bli lite finare, men jaja så såg det ju ut. Det kanske bara är jag som stör mig på sådana saker :)

Jag har äntligen fått min vilja igenom, mattor! Nu sa jag till min man att nu har du valt att inte ha mattor i 3 år nu är det min tur att ha mattor  i 3 år (minst). Och se! Ligger det inte mattor underbordet? :)

Ha en härlig måndag!


3 kommentarer:

  1. Så fint ni har det! Det är klart ni ska ha mattor :) Det ser jättefint ut och det blir ju så ombonat och mysigt med det.

    Tack för din fina kommentar hos mig.

    /Kristina

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut! Den lilla linslusen är väl för go :) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ingen vanlig dag - Ja eller hur! Säg det till min envise make :)

    Vit dröm - Tack, jaa visst är hon! :D

    SvaraRadera