fredag 26 november 2010

Julmusik och pyntande


Hej hopp alla bloggisar!

Nu är vi i full fart med julpyntningen här hemma, det är ju alldeles för mysigt nästan!
Nu är jag snart färdig med pyntningen av tallrikshyllan, ska bara upp en liten flagggirlang och en hyacint i den lilla skålen med notpappret i.

Mitt mål denna jul, som alla andra år, är ju att jag ska ha en jul i vitt (en vit jul lät ju så dumt så jag fick omformulera mig ;)
Jag har aldrig lyckats! När det väl kommer till kritan så är jag ju där med röda julgranskulor och står och rycker i dom röda gardinerna....Men i år? Inte än så länge, det återstår väl att se när jag kommer till den lådan...

Jag tänkte skapa lite julmysigt för Ebba så jag satte på filmen "Ensam hemma" men hon är totalt ointresserad, jag tycker att det är mysigt iaf :)

Ha en härligt pynt dag allesammans!

  

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev i tallrikshyllan.....en sån önskar jag mig också!
    Själv städar jag och röjer...sen adventsfint!
    Mysig 1:a advent!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Du har hunnit pynta fint ! Jag skall försöka i morgon få upp stjärnor
    och annat.
    Titta in på min blogg du har en utmaning där.
    Kraaam
    Sanne

    SvaraRadera