onsdag 10 november 2010

Juletid

Tidigt adventspynt

 
Hej hej!

Idag snöar det inte, men jag verkar vara den enda i min omgivning som tycker att det är någonting negativt. I går fick jag ta till mig alla julkänslor jag kunde, vi lyssnade även på julmusik för hela slanten.
"Juletid stilla ro och frid....." Oooo så mysigt.
Kanske lite tidigt, men julen är ju det mysigaste som finns! Inte sant? :)

Idag är det lite adventspyssel på gång, jag ska göra lite fint och mysigt här hemma tänkte jag. Har börjat med en liten gran på bordet för att få lite stämning :)


6 kommentarer:

  1. Ja, vad mysigt du gjort! Det är något speciellt med julen.:)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Hej Line! På fotot ser jag att ni har lite snö. Man hoppas ju att det skulle komma lite så att det skulle bli ljusare.
    Jag skulle gärna oxå göra lite adventspyssel,men jobbet tar sin tid.
    Kraam från mörkret på landet..
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Här i Linköping har det snöat i omgångar hela dagen, satte oss fast med bilen..haha ja så det kan gå.. Jättefint med lilla granen! Är ju så fint och mysigt med de där små minigranarna!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tina - Tack så mycket! Ha visst är det!

    Så vitt jag vet - Ja i förrgår kom det lite, mysigt!Du har ju några veckor på dig iaf :)

    Vit dröm - Åh va avunsjuk jg blir! Kanske inte att ni satt fast men att ni har snö :) Ja det gör faktist mycket, tur att det finns så många fina bloggar som man kan låna lite ideer ifrån! :)

    SvaraRadera
  5. Så enkelt, men så fint! :) Snart kommer nog en liten gran in till oss också. Kram

    SvaraRadera
  6. Caroline - Ja det tycker jag, det är himla mysigt :)

    SvaraRadera