fredag 5 november 2010

Barnstolen

Efter


Före


Hej!

Jag kom ju på att jag inte har visat hur barn matstolen jag hittade på fyndavdelningen på Ikea blev.
Tadaa!
Det blev en väldigt skillnad, den hade ju lite skavanker efter att ha vart utställnings ex  men det målade jag bort :) sen är ju vitt är ju alltid vitt. Och halva priset, som hittat!

Ikväll ska vi hem till några kompisar på middag. Det ska bli mysigt, Ebba är väldigt exalterad för hon brukar gosaihjäl deras katter :)

Nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe och titta på Bullerbyn med Ebba.
Ha en mysig fredag allesammans och så himla kul att allt fler hittar hit!


6 kommentarer:

  1. Hej,kul med fynd och vad mycket mer den säger
    efter att du har målat den "shabby chic".
    Ha nu en trevlig kväll!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tina - Ja men det blir lite mer än "bara" en Ikea stol :) Kul att du tycker det!

    Detsamma!

    SvaraRadera
  3. Tänk vad lite vit färg kan göra. Stolen blev som ny...
    Kraaam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Så vitt jag vet - Ja eller hur! Kul är det också, iaf de första strykningarna :)

    SvaraRadera
  5. Det blev jättefint! Jag har tänkt köpa en som skrivbordsstol till äldsta dottern och måla i någon fin färg, men har tyckt att den är lite dyr. Perfekt att hitta ett skyltex!

    SvaraRadera
  6. Fröken pyssel - Tack! Ja du får hänga i fynd avdelningen :)

    SvaraRadera