måndag 1 november 2010

Nya fåtöljerna

Vår nya fåtölj


God förmiddag!

Nu kommer en bild på en utav åra nya fåtöljer som vi köpte igår. Vi hittade dom på Blocket, helt nya! Jag är super nöjd. Nu ska vi bara hitta en bra fotpall också, så man kan mysa riktigt ordentligt i höstmörkret!

Idag är det riktigt tråkväder här, ja det ser man ju på bilden också. Jag känner inte det mista för att gå ut. Som tur är får vi snart fika besök.

Igår efter att vi hämtat fåtöljerna s åkte jag och barnen hem till en kompis och hälsade på. Det var jättemysigt! 
Ebba fick en prinsesskrona av henne, och  i dag ville hon för en gångs skull ta på sig strumpor, varför? Jo för det var ju en prinsessa på :)

Ha en mysdag i regnrusket!

3 kommentarer:

  1. Fika är alltid trevligt- oavsett väder, det är livskvalité´- tycker jag!
    Hoppas det smakar!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hittade till min blogg! Och vad sjukt att vi har precis likadant...haha ja så är det ibland;) Fina fåtöljerna är! Förstår att du är nöjd!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättefina fåtöljer! Sådana köp brukar ju alltid göra en på gott humör när det är tråkigt väder ute. Och fika på det, så är ju dagen gjord hihi
    Nu får du leta efter strumpor med prinsessor på då, eller tvätta dem ofta... Ha en fortsatt bra måndag!

    SvaraRadera