måndag 29 november 2010

Nu ska vi baka!




Hej hej!

Idag kom jag på att jag måste visa det fina barnförklädet som jag köpte i somras! Helt glömt av detta söta förkläde (hur kan man?) Passar perfekt när vi ska ha julbak här hemma! Hängde det på skafferidörren, ska bara fixa en finare galge.

Igår var det julmarknad i vår lilla stad, Ebba fick 3 kolor av tomten, vilken lättnad. Jag var lite orolig att tomtarna skulle missa henne när jag hade pratat så mycket om detta med henne. Vi övade hela dagen på att säga "snälla tomten kola" ville ju inte att hon skulle bli besviken :)
Efteråt gick vi hem till mina föräldrar och åt middag och fikade, det var väldigt mysigt! Tack!




1 kommentar:

  1. Låter som ni hade en mysig 1:a Advent! Tur att lillan fick kolor av tomten :)
    Kram Anna

    SvaraRadera