torsdag 25 november 2010

Nya köket

Hej hopp!

Idag är det full planering av vårt nya kök! eftersom jag är helt insnöad och inte vågar åka någonstans får man se till att hitta på lite roliga saker som tex att drömma om det nya köket :)

Jag har skissat upp lite kladdritningar som vi ska ha som underlag när vi ska rita upp de "riktiga" ritningarna som ska skicka in till ansökan om byggnadslovet. Jag tror att det blir Kungsäterköket, vi är jättenöjda med både utseendet och planeringen, och jämfört med andra köksleverantörer så är det inte fullt såå dyrt.

Nej nu ska jag planera mera!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt det är att få planera nytt kök. Om jag förstår det rätt kommer ni att bygga till? Jag njuter så av vårt kök. Det är nu lite över två år sen vi renoverade. Alltid ljuvligt att få något nytt i huset!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Så kul med nytt kök! Ska bli kul att se vad ni bestämmer er för och i framtiden se det färdiga resultatet :)
    Ha det gott i snöovädret!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så vitt jag vet - Ja vi kommer bygga ut, så det blir ett stort kök på 25m2, Längtar!

    Vit dröm - Ja till våren får vi se :)

    SvaraRadera
  4. Kul med nytt kök. Ska bli kul att se hur de blir sen! =)

    Ha de bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera