söndag 7 november 2010

Ett titt in i sovrummet




Tänkte visa lite utav vårt sovrum. Detta kommer ju som tur är vara ett minne blott så snart vi sätter igång vårt byggprojekt, då ska detta bli Agnes rum. Sovrummet är väl iof helt ok, det är fondtapeten jag inte riktigt klarar av. Den var fin i 3 månader sedan var jag trött på den. Huva, alldeles för mörk!

Sovrummet är ca 12m2 , det är alldeles för litet. Vårt nya kommer att bli ca 20, då hoppas jag att jag förutom en stor säng får plats med ett fint gammalt sminkbord, fåtölj och ett linneskåp.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

3 kommentarer:

  1. Ja, det är det som man är så rädd för när man väljer fondvägg, att man ska tröttna om man väljer en med mycket färg eller mycket mönster... Ska bli spännande att se ert nya sovrum framöver, kommer säkert bli jättefint!
    Ha en skön söndagkväll, kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att få större sen, så du får plats med allt du vill ha! Bara att bita ihop så länge ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Trivsamma förändringar - Ja det är ju så! :( Jag det tycker jag med. Till våren! Tjoho!

    Vit dröm - Men helst vill jag nu,nu nu!!!! :)

    SvaraRadera