onsdag 3 november 2010

Morgonmys

Morgonsmys framför brasan


Idag när jag gick upp så hörde man riktigt hur det blåste storm utanför. Min man hade tänt brasan och gjort kaffe, och minstingen låg och sov. Jag fick en härlig stund för mig själv, underbart!
Hundarna verkar också tycka att det är varmt och mysigt, dom vill inte gå där ifrån :)
Idag ska jag och en kompis åka in till biblioteket med våra barn och låna böcker, känns kanske inte som om jag vill gå ut nu eftersom det regnar på tvären men vi får hoppas att det slutar!

Ha en mysig dag allesammans!

5 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt ni har det. Och vilken LYX med med färdigt kaffe :)
    Själva myser vi i soffan med lite filtar och kollar på barnprogram...
    Melvin vill åka på utflykt NU! :)
    Ses snart!

    SvaraRadera
  2. Ja eran morgon låter inte så dum den heller... Ja det ska bli kul! :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Hittade just hit!
    Vad mysigt med brassprak på morgonen när stormen viner!
    Mina hundar hade nog också trivts - de är inte så förtjusta i att gå ut när det ösregnar! Knashundar!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ser jättemysigt ut! Ju sämre väder det är ute desto mysigare inomhus! =)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Casa del Caos - Kul!
    Ja mysigt var det allt..
    Ja mina hundar vänder i dörren :)

    Trivsamma förändringar- Ja det har du rätt i!

    SvaraRadera