fredag 12 november 2010

Laundry service

Tvättpåse från H&M Home


Äntligen fredag!

Idag är det fredag och tacos med grannarna i vanlig ordning. Det ska bli lika trevligt som alltid!
Idag har jag fotat min tvättpåse från H&M Home, den är helt perfekt! Eftersom vi har tvättstuga i källaren så blev det innan denna ett och annat smutsigt plagg på golvet, och det är inte kul! Men nu så! Ordning och reda och snygg tvättpåse!

Tänk om jag kunde få en liten peng (syftar på texten på påsen) för varje gång jag tar ner tvättpåsen och tvättar, hade vart något! Som små barnsförälder är det ju nästan det enda jag gör känns det som ibland!

Ha en härlig fredag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Dom har mycket fint på HM =) Alltid kul om man kan göra det lite roligare att tvätta!
    Tacos på fredagar är ett vinnande koncept, extra kul om man är många som kan fira att helgen är här!
    Trevlig helg önskar Maria

    SvaraRadera
  2. "Den som har tvättat mest i slutändan vinner..."
    - brukar jag intala mig själv, när det gäller detta evighetsarbete. Snygg tvättpåse i alla fall!
    Fortsatt trevlig helg!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera