måndag 18 oktober 2010

Med hösten kommer värmeljus


Igår kväll skurade jag den gamla hinken som stått utomhus, sorterade värmeljus, gamla stumpar och långa stearinljus. Så här blev resultatet, nu kan jag alltid komma åt dem lätt och det blev en fin installation.
Frågan är bara hur intresserad dottern är, kan också bli så att man har ljus över hela huset :)

Idag ska vi ut och ta en mysig och antagligen ganska kall förmiddagspromenad med grannen och hennes dotter, sedan ska vi åka in till stan och fika med min gamla barndomsvän, det ska bli mysigt! Såg ett par vackra ljusstakar i ett skyltfönster igår också, kanske blir en sväng in i den butiken också....

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tycker din blogg ser helfin ut så här långt!
    Lycka till! Jag har bloggat i snart ett år och jag hade aldrig förväntat mig att det skulle ge så mycket som det gör.
    Ha en bra vecka!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera