lördag 16 oktober 2010

Krispig höstmorgon


Morgonstund har guld i mund brukar det väl heta? Det är frost och kallt ute, men solen lyser och det kommer nog bli en kanonfin dag! Vi ska ju ut och gå en höst promenad med mina svärföräldrar i dag, det kommer nog bli jättemysigt. Jag ska ta med kameran och se om jag kan ta några fina bilder.

Just nu har jag en tyst stund för mig själv med min kopp kaffe, man får ta vara på dessa när man har två små barn, oftast fullt ös. Jag ska nog sätta mig och klippa och klistra en inspirationscollage för vårt kommande sovrum som jag kan visa för mäklaren när hon kommer. Vi ska nämligen få värdering av utbyggnaden innan den är byggd, för lånets skulle. Man vill ju ha så låga kostnader som möjligt.

Ha en underbar höstdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar