fredag 15 oktober 2010

Underbara kuddar


Igår fick jag hem mitt efterlängtade H&M paket. Jag har köpt fina linnekuddar med en dubbel volangkant för bara 149:- vilket fynd! Dessa är väldigt lika Himlas linnekuddar som kostar betydligt mycket mer!


För tillfället får kuddarna ligga i "hundsoffan", vilket egentligen är vår minsta dotters växasäng. Men eftersom hennes rum inte existerar än får gaveln på sängen stå i vardagsrummet.


Jag köpte även en liten tygpåse med volanger på som jag tänkte ha i badrummet som tvättpåse för babykläder.


Nu vankas helgen och det är inplanerat höstpromenad och kastanjeplockning med vår äldsta dotter Ebba. Jag funderar även på att köpa riktigt många stearinljus och lägga i en gammal plåthink vi har stående ute, vi får se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar