lördag 23 oktober 2010

Bleckplåt och julkänslor


Hej och godmorgon!

Idag är schemat späckat! Jag och barnen ska till mina föräldrar och hälsa på, min man ska åka och fixa det sista med bryggan och i eftermiddag ska vi på kalas. Där någonstans mittimellan skulle jag behöva spendera lite tid i tvättstugan, suck...

Vi har fått riktiga julkänslor här hemma! Ebba har tittat på Musses jul och Ensam hemma, dessutom fick jag mitt efterlängtade Tradera fynd igår, min bleckplåts luciakrona! Den kommer att stå så fin på matbordet i jul.
Jag har även hängt upp mina fina fåglar från House Doctor i lite Ormhassel.

Nu fick jag lite sug på att lyssna på Tommy Körberg och Helga natt, hmm, nej jag får nog vänta ett litet tag till :)

Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Åååå vilket fynd din luciakrona!! Och ja den kommer att bli så fin att ha på bordet, läckert, läckert.

    Lycka till med att få ihop dagen, hälsningar Monica

    SvaraRadera
  2. Visst börjar man längta lite efter jul?....åtminstone efter adventsljusstakar, julstjärnor och hyacintdoft....
    Har du tittat i Allers julmagasin? Om inte, smuggla med den ner i tvättstugan vetja!

    Kram cecilia

    SvaraRadera