söndag 12 december 2010

Lilla Kanin




Hallå där i stugorna!

Idag tänkte jag visa lillekanins hus, en vinlåda. Där sitter han och vaktar Ebbas rum. Det var det första gosedjuret hon fick, en jätte fin kanin från Bukowski. Lådan hittade jag två likadana på loppis i somras.

Idag är det återigen tvättdag. Men en lite stökigare sådan, vi håller på att bygga egna "tvättkorgar" av Ikeas köksskåp så det är en byggplats också. Får göra ett inlägg om vår tvättkorgslösning när dom är färdiga.

Ha en mysig dag!





4 kommentarer:

  1. Gosedjur är viktiga! Inte går det att byta ut dem heller. Har erfarenhet
    av sådant! PS Har strykdag...... Blääää
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Tvättkorgslösningen ser jag verkligen fram emot, behöver mer inspiration inför vår renovering av tvättstuga!
    Ha en fortsatt skön adventssöndag, kram Maria

    SvaraRadera
  3. Även jag väntar med spänning på tvättstugeinspirationen!

    Ha det!

    kram Cecilia...

    SvaraRadera
  4. Ja vi får se hur det blir, jag är nyfiken jag också :)

    SvaraRadera