torsdag 9 december 2010


Hallojj!

Här står han våran bock, som en vakthund utanför dörren. Det behövs för tydligen är det en inbrottsvåg i närheten av där vi bor. Huva! Jag ska inte åka hemifrån... Bara tanken av att någon skulle gå igenom mina saker får mig att må pyton. Hur kan folk göra så??? Tur att man har larm.
Jag ska även stå vakt tillsammans med mina hundar :)

Snart kommer mormor (min mamma) på besök och ska leka med Ebba medans jag och Agnes åker till bvc. Skönt att få lite hjälp ibland :)

Ha en mysdag allesammans!

3 kommentarer:

  1. Fy för inbrott, fattar inte hur folk är men tur att du har både bock och hund som kan skydda er;)
    Kika gärna in på bloggen idagom du får tid, kanske finns nåt åt dig där...;)
    Kramr Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fin bock du har. Är det en stomme som man beklär med granris?
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Vit dröm - Ja eller hur! Åh nej men tack vad glad jag blir! Får ta tag i detta under helgen :)

    Så vitt jag vet - Tack, ja precis. Himla mysigt julpyssel!

    SvaraRadera