fredag 7 januari 2011



Godmorgon!

Igår kväll gjorde jag om och tog bort julpyntet i vår hall. Det fick bli bara vitt, hmm ovanligt... 
Detta är det första man ser när man kommer in genom vår ytterdörr, så det är ju ganska viktigt, men jag tror att jag är nöjd nu :)

Får bara försöka få min karl att förstå att det inte är ett avlastningsbord för hans nycklar, mobil, pulsklocka, pannlampa och plånbok... Det får gömmas i vår "skräplåda" (Den som är överst). Kan man erkänna att man bara öppnar och föser ner saker i den? Kanske inte :)

Ha en härlig dag!






3 kommentarer:

  1. Jag försöker också "fostra" min familj att inte lägga allt på skåpet i hallen när de kommer hem, det går sådär, kan jag villigt erkänna.

    Vilken nostalgi med den telefonen

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med den gamla telefonen på bordet!
    Alla har nog sina gömställen för allt som annars ligger framme och skräpar! =)
    Trevlig helg, kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jo det får man faktiskt erkänna, vi har också en låda i hallen där det mesta åker ner, särskilt om man har lite bråttom med att få iordning...hihi
    Hoppas ni får en mysig frekväll!
    kramar Anna

    SvaraRadera